Általános szerződési feltételek (ÁSZF)

Frissítve: 2025. április 1

Ez a dokumentum (és az ebben említett összes dokumentum) meghatározza a jelen weboldal – HomeGo.hu és az Invert KFT (a továbbiakban a „Szolgáltató„) tulajdonában lévő és/vagy általa üzemeltetett valamennyi weboldal, valamint azok mobilverzióinak, közösségi hálózatainak és alkalmazásainak (a továbbiakban együttesen a „Weboldal”) használatára vonatkozó feltételeit, amelyek a Weboldalon vagy azon keresztül elérhető valamennyi szolgáltatásra (a továbbiakban a Szolgáltatások”) vonatkoznak.

A Weboldal célja a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatások bemutatása, népszerűsítése és értékesítése. A Weboldalon keresztül történik a szerződéskötés a potenciális ügyfelekkel: Társasházkezelőkkel, társasházakkal, közös képviselőkkel, társasházi könyvelőkkel, számvizsgáló bizottsági tagokkal, akik érdeklődnek e szolgáltatások iránt, de nem cask és kizárólagosan a következőkre: a társasházak kezelése, kifizetések, tájékoztatás a társasház pénzeszközeinek kezeléséről, valamint az egyes lakások helyzetéről.

Kérjük, a Weboldal használata előtt olvassa el a jelen Általános Szerződési Feltételeket (ÁSZF), az Egyedi szerződést, a Sütikre (Cookies) vonatkozó szabályzatot és az Adatvédelmi szabályzatot. A Honlaphoz való hozzáféréssel és annak használatával Ön kifejezetten elismeri ezen dokumentumok kötelező jellegét, és vállalja azok betartását.  

A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy bármikor módosítsa a Feltételeket és Kikötéseket. A jelen dokumentum bármely módosítása kizárólag a Weboldal jövőbeni eléréseire vagy látogatásaira vonatkozik, amelyek a módosítások Weboldalon való közzétételét követően történnek. Ezért kérjük, hogy minden művelet előtt ellenőrizze a Feltételeket és Kikötéseket, hogy megismerje az érvényben lévő legfrissebb verziót.

  1. A TEVÉKENYSÉG LEÍRÁSA

Invert Kft. A 01-09-988374 cégjegyzékszámmal azonosított, Budapest, 1097 Nádasdy utca 14. szám alatti székhelyű cég olyan szoftverplatformot kezel, amely a társasházak ügyintézőinek munkáját teszi hatékonnyá és átláthatóvá, valamint segíti a lakókat a közös költségekkel kapcsolatos teendők megértésében és befizetésében.

Elérhetőségeink a következők:

A székhely címe: Budapest, 1097 Nádasdy utca 14.

E-mail cím: ugyfelszolgalat@homego.hu

Telefonszám: +36 70 671 2296

  1. FELTÉTELEK
  • TÁRSASHÁZKEZELŐ (a Társasháznak) – az a természetes személy, vagy természetes személy mint közjogi vagy magánjogi jogi személy képviselője, aki a társasházak kezelését végzi. A társasházkezelő tevékenysége kiterjed a társasházak üzemeltetésére, fenntartására és gazdálkodására, amely magában foglalja a műszaki, adminisztrációs, számviteli és pénztári feladatokat. A társasházkezelő feladatait szerződés vagy díjszabás alapján látja el, és tevékenysége kizárólag a társasházakra vagy az épületek kezelésére irányul.
  • TÁRSASHÁZ – a társasházi tulajdonosok többségének társasházi formája.
  • ALKALMAZÁS – a weboldal, ami a Szolgáltató tulajdonában van.
  • A TULAJDONOS – a Társasház, a társasházkezelőn keresztül, a lakóktól beszedett pénzösszegek átutalását követően, a következő fizetési mechanizmuson keresztül: az ügyfélminőség megszerzését követően (a lakók által) a Honlapon történő hitelesítéssel és a jelen Általános Szerződési Feltételek elfogadásával, miután a Társasház közös képviselő a Szolgáltató ügyfelévé vált, a Barion által rendelkezésre bocsátott fizetési platformon keresztül a lakó által a lakásával kapcsolatos költségek törlése céljából teljesített bármely fizetés a Tulajdonos gyűjtőszámlájára kerül átutalásra. Ezt követően a lakók által befizetett összegeket vagy az egyes Tulajdonosi Igazgatóságok, vagy a Társasház ügyintézője által rendelkezésre bocsátott számlára, vagy az ügyintéző vagy a megbízott Tulajdonos gyűjtőszámlájára kerül. A Szolgáltatónak nincs hozzáférése a Társasház számlájához.
  • KÁRTYA – a kibocsátó bank által a kártyabirtokos számára kibocsátott, Forintban vagy külföldi valutában kibocsátott Visa és/vagy MasterCard. Ez egy elektronikus fizetési eszköz, azaz egy szabványosított, biztonságos és személyre szabott információhordozó, amely lehetővé teszi a birtokosának, hogy a Kibocsátó Banknál a nevére nyitott számláról saját készpénzét használja, vagy a Kibocsátó Banknál előzetesen megállapított felső határon belül hitelkeretet használjon a műveletek elvégzéséhez.
  • ÜGYFÉL  – az a természetes személy, aki a Honlapot a természetes személy által már birtokolt e-mail címmel és jelszóval ellátott fiók létrehozásával éri el és használja, miután a természetes személy Társasház – a közös képviselővel, vagy a társasházkezelője a Szolgáltató ügyfelévé vált. Ügyfélnek minősül továbbá az ügyintéző vagy bármely más természetes személy, aki a Társasház képviseletére jogosult, amikor a Társasházat a Szolgáltató által biztosított szoftveren keresztül kezeli.
  • SZERZŐDÉS – az Ügyfél és a Szolgáltató között létrejött megállapodás, amelynek szerződési feltételei az Általános Szerződési Feltételek. A szerződés a Felhasználó által az Általános Szerződési Feltételekben leírt valamennyi lépés elfogadásával és teljesítésével ér véget, amikor a Szolgáltató e-mailben és telefonon keresztül visszaigazolja az Ügyfél számára a regisztrációját. A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy a jelen szerződésen kívül más típusú szerződéseket is kössön a felhasználóval.
  • KERESKEDELMI KOMMUNIKÁCIÓ – a kommunikáció bármely formája, amely közvetlenül vagy közvetve az Invert KFT neve alatt tömörülő szervezetek szolgáltatásainak, arculatának, nevének vagy cégének vagy emblémájának népszerűsítésére irányul.
  • MÉRŐÓRÁK ÁLLÁSA – a Szolgáltató által biztosított szoftverprogramon belüli opció, amelyen keresztül Ön kezelheti otthona fogyasztását, így minden hónapban láthatja az egyes mérőórák fogyasztási állapotát.
  • SZEMÉLYES ADAT – azonosított vagy azonosítható természetes személyre („érintett személy”) vonatkozó bármely információ; azonosítható természetes személy az a személy, aki közvetlenül vagy közvetve azonosítható, különösen valamely azonosító, például név, azonosító szám, helymeghatározó adat, online azonosító, vagy egy vagy több konkrét elem, fizikai, fiziológiai, genetikai, mentális, gazdasági, kulturális vagy szociális identitás alapján.
  • REGISZTRÁCIÓ – a felhasználó által küldött kérelem, a szükséges technikai lépéseken keresztül, annak érdekében, hogy szerződést kössön a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatásokra, a Társasház kezelése, a fizetések teljesítése, a Társasház pénzeszközeinek kezeléséről való tájékoztatás, valamint az egyes lakások helyzetéről a Honlapon keresztül, az Általános Szerződési Feltételeknek megfelelően.
  • LINK – egy hivatkozást, kapcsolatot vagy navigációs elemet jelent egy elektronikus dokumentumban, amely az adott dokumentum más részeire, más dokumentumokra vagy más dokumentumok szakaszaira mutat. Amikor a felhasználó rákattint a navigációs elemre, a hivatkozás által meghatározott célhelyre kerül átirányításra.
  • LAKÓ – azt a természetes személyt jelenti, aki saját nevében vagy egy jogi személy nevében, épületben található lakás használati jogával rendelkezik, belép és használja a Honlapot a személyes fiókjába való bejelentkezéssel, a természetes személy által már birtokolt e-mail címen és jelszón keresztül, miután a természetes személy társasház – a közös képviselővel, vagy társasházkezelő a Szolgáltató ügyfelévé vált, és aki a Szolgáltató által rendelkezésre bocsátott szoftvert használja a saját lakása kezelésére, illetve a Társasháznak járó időszakos költségek kezelésére, a fogyasztási előzmények, a költségelőzmények kezelésére, a mérőóra állásának kezelésére, valamint a saját lakásának költségeivel kapcsolatos kifizetések teljesítésére.
  • LAKÁS – olyan albetét, amelyet lakásnak is neveznek, amely egy funkcionális egységből, önálló építményből vagy épületrészből áll, egy vagy több, az épület azonos vagy különböző szintjén elhelyezkedő lakószobából áll, a szükséges függőségekkel, létesítményekkel és közművekkel, közvetlen hozzáféréssel vagy átjárási szolgalmi joggal és külön bejárattal rendelkezik, és amelyet úgy építettek vagy alakítottak át, hogy általában egy háztartás használja, a lakhatási igények kielégítése érdekében.
  • HÍRLEVÉL – a Szolgáltató által a felhasználóknak küldött rendszeres hírlevél, amely tartalmazza a Szolgáltató által a felhasználók számára nyújtott híreket, információkat a Szolgáltató tevékenységeiről, projektjeiről, hírekről, valamint a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatásokról.
  • ÉRTESÍTÉSEK – az ügyfelek által e-mailben kapott üzeneteket jelöli. Ezek háromfélék lehetnek: Társasházi üzenetek, rendszerjelzések, hírlevél (hírlevél). Így:
    • A társítási üzeneteket a rendszergazda küldi. Ezek az alkalmazáson belül, a Társasházi üzenetek szakaszban is láthatók. Ezen üzenetek célja, hogy megkönnyítsék a rendszergazda és a lakók közötti kommunikációt. Ezeken keresztül a társasházkezelő különböző bejelentéseket tehet, például közgyűlésekről vagy a költségek kifizetésének időpontjáról. Emellett a társasházkezelő kiválaszthatja a lakók egy kis csoportját, amelynek üzenetet küld (pl. egy bizonyos lépcsőház vagy bizonyos lakások).
    • A rendszerjelzések az alkalmazásunk által automatikusan generált értesítések, amelyek a következő esetekben lépnek működésbe:
      • A rendszergazda töröl egy mérőórát.
      • egy lakó törlésre/hozzáadásra kerül egy albetétben;
      • egy mérőeszköz törlésekor egy tájékoztató üzenetet láthat a „Mérőórák leolvasása” szakaszban.
    • A platformértesítések a Szolgáltatótól érkező üzenetek, amelyeken keresztül Ön értesülhet a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatásokkal kapcsolatos legfrissebb hírekről. Annak beállításához, hogy az ilyen típusú értesítések közül melyeket szeretné e-mailben megkapni, menjen a profiloldalára, az „Értesítési beállítások” részbe, és jelölje be/törülje ki a kívánt opciót, majd kattintson a „Mentés” gombra.
  • SZEMÉLYES ADATOK FELDOLGOZÁSA – a személyes adatokon automatikus vagy nem automatikus eszközökkel végzett bármely művelet vagy műveletsorozat, mint például gyűjtés, rögzítés, rendszerezés, tárolás, átalakítás vagy módosítás, kivonatolás, betekintés, felhasználás, harmadik féllel való közlés továbbítás, terjesztés vagy bármely más módon történő közlés, összekapcsolás, zárolás, törlés vagy megsemmisítés.
  • SZOLGÁLTATÓ – a Szolgáltató a lakók és a társasházkezelők, számvizsgálók számára egyaránt elérhetővé tesz egy könnyen használható és bárki számára elérhető szoftvert a Társasház kezelése, a kifizetések teljesítése, a Társasház pénzeszközeinek kezeléséről való tájékoztatás, valamint az egyes lakások helyzetéről való tájékoztatás céljából, a honlapon keresztül, betartva mind a tevékenység végzéséhez szükséges jogi kereteket, mind az Általános Szerződési Feltételekből álló szerződéses keretet.
  • KÖZÖS KÉPVISELŐ – képviseli a Társasházat a szerződések teljesítésében, és kötelezettségeket vállal a nevében. Képviseli a Társasházat harmadik személyekkel szemben, beleértve a Társasház által a Társasházzal szembeni kötelezettségeit nem teljesítő tulajdonos ellen indított pereket, illetve a tulajdonosi közgyűlés határozatát megtámadó tulajdonos által indított pereket.
  • KÁRTYA TULAJDONOS (KÁRTYATULAJ) – az a természetes vagy jogi személy, belföldi vagy külföldi illetőségű, aki az elektronikus fizetési eszköz kibocsátó bankjával kötött szerződés szerint a nevére kibocsátott elektronikus fizetési eszköz tulajdonosa.
  • SZOLGÁLTATÁS – a Szolgáltató által a Weboldalon forgalmazott bármely szolgáltatás, amely a Társasházak kezeléséből, a fizetések teljesítéséből, a Társasház pénzeszközeinek kezeléséről, valamint az egyes lakások helyzetéről való tájékoztatásból áll, a Weboldalon keresztül, az Általános Szerződési Feltételeknek megfelelően.
  • KÉNYELMI SZOLGÁLTATÁS – a Barionnal szerződést kötött társasházak által befizetett összeg 1,4%-os százalékos jutalékát jelenti, amelyet a Szolgáltató számít fel, és amely a befizetés feldolgozásához és a tulajdonosok szövetségének történő biztonságos átutalásához szükséges költségeket jelenti.
  • WEBOLDAL – homego.hu
  • SPAM – minden kéretlen kereskedelmi kommunikáció, amelyet a törvény tilt, amennyiben nincs a címzett (felhasználó) kifejezett beleegyezése. A Szolgáltató nem ösztönzi a SPAM-et, és nem küld ilyen jellegű közleményeket a felhasználóinak.
  • TÁROLÁS – adatok vagy információk tárolása bármilyen adathordozón.
  • TRANSACTION – művelet, amely lehetővé teszi a kártyabirtokos számára, hogy az otthonával kapcsolatos kiadásokat a HOMEGO alkalmazásban a Barion által kezelt kártyás fizetési rendszeren keresztül fizesse ki.
  • FELHASZNÁLÓ – minden olyan természetes személy, aki a Weboldalt böngészi, és az ott található tartalmat tekint meg anélkül, hogy regisztrálnia kellene egy fióknévvel és jelszóval.
  • LÁTOGATÁS – egy személy által a Weboldalhoz való bármilyen hozzáférés.

 

  1. A WEBOLDAL HASZNÁLATA

(1) Ön fiókkal és jelszóval történő regisztráció nélkül is böngészheti a Weboldalt és megtekintheti annak tartalmát. Ahhoz, hogy teljes mértékben élvezhesse a Weboldal által kínált összes lehetőséget és opciót, szükséges a bejelentkezés, vagy hozzon létre egy fiókot.

(2) Ön felelős a Weboldalhoz való minden hozzáféréséért vagy látogatásáért, függetlenül attól, hogy Ön engedélyezte-e vagy sem.

  1. Ön beleegyezik továbbá, hogy:
  • a valóságnak megfelelő, pontos, aktuális és teljes körű információkat adjon meg magáról;
  • fenntartja és haladéktalanul frissíti a megadott információkat annak érdekében, hogy azok megfeleljenek a valóságnak, pontosak, aktuálisak és teljesek legyenek.

(4) Ha Ön hamis, pontatlan vagy hiányos információkat ad meg, vagy a Szolgáltatónak alapos oka van feltételezni, hogy az ilyen információk hamisak, pontatlanok vagy hiányosak, a Szolgáltatónak joga van saját belátása szerint elutasítani bármely kérést és/vagy nem teljesíteni a kéréseket.

  1. MAGATARTÁSI KÓDEX – A WEBOLDAL HASZNÁLATA

(1) A Honlap használatával, valamint a HOMEGO alkalmazás egyéb részeivel kapcsolatos észrevételeit az ugyafelszolgalat@homego.hu e-mail címre küldi meg, és a tartalommal kapcsolatban Ön vállalja, hogy az alábbi cselekményeket nem végzi el, illetve nem teszi lehetővé senkinek sem közvetlenül, sem közvetve:

  • olyan tartalmat vagy információt közölni, továbbítani vagy hozzáférhetővé tenni, amelynek hozzáférhetővé tételére Ön semmilyen törvény vagy szerződéses rendelkezés alapján nem jogosult;
  • olyan nem nyilvános vagy személyes adatok közlése, továbbítása vagy hozzáférhetővé tétele, amelyek lehetővé teszik egy másik személy azonosítását, az adott személy kifejezett hozzájárulása nélkül;
  • olyan információkat közölni, továbbítani vagy más módon hozzáférhetővé tenni, amelyek bármely fél szabadalmát, védjegyét, üzleti titkát, szerzői jogát vagy egyéb tulajdonjogát sértik;
  • a Weboldalhoz való hozzáférés vagy a Weboldal látogatásának korlátozása vagy megakadályozása más felhasználók számára, beleértve, de nem kizárólagosan a Weboldal felületének „feltörését” vagy módosítását;
  • a Honlaphoz vagy annak részeihez a felhasználói felületen kívül más módon való hozzáférés vagy annak megkísérlése;
  • a Weboldal bármilyen módon vagy formában történő módosítása a Weboldalhoz való jogosulatlan hozzáférés megszerzése érdekében;
  • a Weboldalt vagy az anyagokat bármilyen jogellenes célra használni;
  • a Weboldalt vagy a Weboldalon található anyagokat bármilyen jogellenes, tisztességtelen vagy rosszhiszemű célra használni;
  • a Szolgáltató előzetes írásbeli hozzájárulása nélkül kifejezetten vagy hallgatólagosan olyan kijelentéseket tenni, amelyek a Szolgáltató által jóváhagyottnak mutatják azokat;
  • más személynek vagy egy szervezet képviselőjének adja ki magát, függetlenül attól, hogy ez igaz vagy fiktív információ, beleértve a Szolgáltató alkalmazottját vagy képviselőjét is;
  • bármilyen jogellenes, csalárd, fenyegető, sértő, becsületsértő, rágalmazó, becsületsértő, obszcén, pornográf, gyűlöletkeltő, vulgáris vagy egyéb módon, illetve a Szolgáltató vagy harmadik fél jogait, szellemi tulajdonjogait vagy egyéb jogait sértő tartalom vagy információ továbbítása, a vállalatokra vonatkozó, nem nyilvános anyagok vagy információk továbbítása,  engedély nélkül, harmadik fél üzleti titkának továbbítása, vagy kéretlen reklámok, felhívások, befektetési lehetőségek vagy egyéb kereskedelmi közlemények – más néven SPAM-üzenetek – továbbítása (kivéve, ha a Szolgáltató kifejezetten engedélyezi);
  • a Weboldal használata kiskorúak bármilyen módon történő károsítására;
  • vírusokat vagy más romboló jellegű elemeket tartalmazó szoftverprogramok vagy más anyagok továbbítása;
  • a Weboldal bármely részének módosítása, adaptálása, lefordítása, értékesítése vagy szétszerelése, illetve a Weboldal bármely részéből a forráskód vagy az alapjául szolgáló ötletek vagy algoritmusok levezetésének kísérlete;
  • a Weboldalon található szerzői jogok, védjegyek vagy egyéb tulajdonjogok eltávolítása;
  • online zaklató magatartás;
  • a Weboldal bármely oldalára vagy tartalmára mutató linkek létrehozása a Szolgáltató előzetes írásbeli engedélye nélkül;
  • bármilyen robotprogram vagy kézi vagy automatikus eszköz használata adatok kinyerésére vagy a Weboldal információinak, navigációs vagy megjelenítési struktúrájának vagy tartalmának reprodukálására a Szolgáltató előzetes írásbeli hozzájárulása nélkül, beleértve a Weboldalon megjelenített bármely képet is;
  • a Honlap látogatóiról a látogatók kifejezett beleegyezése nélkül adatokat gyűjteni vagy gyűjteni;
  • az alkalmazandó helyi, nemzeti vagy nemzetközi törvények megsértése, beleértve, de nem kizárólagosan, valamint a törvény erejű rendeletek, de az európai rendeletek megsértése is.

(2) A fentiekben vázolt cselekmények az Általános Szerződési Feltételek megsértésének minősülnek.

(3) Az Általános Szerződési Feltételek elfogadásával Ön kijelenti, hogy megérti, hogy a Weboldal átvitele és technikai feldolgozása, beleértve a felhasználási tartalmakat is, különböző hálózatokon keresztül történő átvitellel és módosításokkal járhat, hogy megfeleljen a hálózatokhoz vagy az online környezetben ma létező eszközökhöz való csatlakozás technikai követelményeinek, és alkalmazkodjon azokhoz.

(4) Amennyiben Ön úgy dönt, hogy ötleteket, javaslatokat, dokumentumokat és/vagy javaslatokat nyújt be a Szolgáltatónak e-mailt írva az ugyfelszolgalat@homego.hu e-mail címre, Ön tudomásul veszi és elfogadja, hogy:

  • üzenetei nem tartalmaznak bizalmas vagy védett információkat;
  • A szolgáltatót nem köti semmilyen kifejezett vagy hallgatólagos titoktartási kötelezettség a megadott adatok tekintetében;
  • A Szolgáltatónak jogában áll ezeket a közléseket bármilyen célra, bárki számára felhasználni vagy nyilvánosságra hozni (vagy dönthet úgy, hogy nem használja fel vagy nem teszi közzé);
  • Ön semmilyen körülmények között nem jogosult a Szolgáltatótól semmiféle kártérítésre.
  1. SZELLEMI TULAJDON

(1) A Weboldalon vagy azon keresztül nyújtott információk és anyagok, beleértve a tartalmat, adatokat, szöveget, rajzokat, grafikákat, képeket, fotókat, illusztrációkat, hang- és videoklipeket, logókat, ikonokat és linkeket (a továbbiakban együttesen: „Anyagok”) kizárólag a Szolgáltató tulajdonát képezik, és a Weboldalon kínált vagy leírt szolgáltatásokról való tájékoztatásra szolgálnak.

(2) Az Általános Szerződési Feltételek betartása mellett Ön kizárólag személyes, nem kereskedelmi célú felhasználásra használhatja az Anyagokat, feltéve, hogy tiszteletben tartja az azokban foglalt szerzői vagy egyéb tulajdonjogokat.

(3) Az Általános Szerződési Feltételeknek való megfelelésre is figyelemmel Ön kizárólag személyes használatra használhatja a Weboldalt és az Anyagokat, feltéve, hogy Ön semmilyen módon nem használja, nem reprodukálja, nem módosítja, nem jeleníti meg, nem adja elő nyilvánosan, nem terjeszti, nem készít belőlük származékos műveket, és nem kerüli meg a Weboldalhoz és/vagy az Anyagokhoz való hozzáférést hatékonyan ellenőrző technológiai intézkedéseket, beleértve – korlátozás nélkül – a kézi vagy automatikus hozzáférést semmilyen célra.

(4) A Weboldal és az anyagok bármilyen, az Általános Szerződési Feltételekben kifejezetten engedélyezett céltól eltérő célra történő felhasználása a Szolgáltató szellemi tulajdonjogának megsértését jelenti, és szigorúan tilos.

(5) A Weboldal, beleértve a szoftvereket, adatbázisokat, információkat, tartalmakat, számítógépes kódokat, ötleteket, know-how-t és anyagokat (valamint ezek minden módosítását és származékos művét, valamint a szellemi tulajdonjogokat és a kapcsolódó jogokat), beleértve, korlátozás nélkül, az elemek kiválasztását, „look and feel” sorrendjét és elrendezését, valamint az „ablakok” sorrendjét, a Szolgáltató tulajdonát képezi és az ő kizárólagos tulajdonában marad.

(6) A Weboldalon megjelenített védjegyek, logók és szolgáltatási védjegyek (a továbbiakban együttesen „Védjegyek”) a Szolgáltató és a Szolgáltató beszállítóinak bejegyzett és/vagy be nem jegyzett védjegyei. Nem használhatók olyan szolgáltatással kapcsolatban, amelyet nem a Szolgáltató nyújt, vagy olyan módon, amely az ügyfelekkel való kapcsolat során összetéveszthető, vagy bármilyen módon, amely a Szolgáltatót becsmérli.

(7) A jelen Weboldalon semmi sem értelmezhető úgy, hogy a Szolgáltató vagy beszállítói kifejezett vagy hallgatólagos, vagy egyéb módon, a Szolgáltató vagy beszállítói kifejezett írásbeli engedélye nélkül jogot biztosít bármely védjegy használatára. Tilos bármely Védjegy nem megfelelő használata, ami a felhasználó polgári jogi, szabálysértési vagy büntetőjogi felelősségét vonhatja maga után.

  1. LINKEK

(1) A Weboldalon keresztül harmadik fél weboldalaira vagy platformjaira mutató linkeket biztosíthatunk. Ha ezeket a linkeket használja, elhagyja a Weboldalunkat.

(2) Hacsak kifejezetten másként nem rendelkezik, a Szolgáltató nem felelős az ilyen weboldalakon vagy azokon keresztül kínált tartalomért, termékekért vagy szolgáltatásokért, az ilyen weboldalak frissítéséért vagy módosításáért, az ilyen weboldalak használatáért vagy használatának lehetetlenségéért, illetve az ilyen weboldalak egyéb gyakorlataiért. Az a tény, hogy a Szolgáltató ilyen linkeket biztosít, nem jelenti az ilyen weboldalakon található anyagok jóváhagyását vagy jóváhagyását.

(3) A harmadik felek weboldalai vagy platformjai nem állnak a Szolgáltató ellenőrzése alatt, és a Szolgáltató nem vállal felelősséget azon weboldalak minőségéért, megfelelőségéért, funkcionalitásáért vagy jogszerűségéért, amelyekhez linkeket biztosít.

(4) A Szolgáltató nem vállal felelősséget a harmadik felek bármely olyan weboldalán/alkalmazásán vagy platformján megjelenő információk, valamint termékek és szolgáltatások tartalmáért, jogszerűségéért, tisztességéért vagy pontosságáért, amelyekre a Weboldalon keresztül hivatkozik.

(5) A Szolgáltató továbbá nem vállal felelősséget a Barion által rendelkezésre bocsátott fizetési platformért, mentesül minden felelősség alól a Barion fizetési platformja által az online kereskedelmet, a szellemi tulajdont és az online szolgáltatások kereskedelmének egyéb lényeges vagy nem lényeges összetevőit szabályozó jogszabályokkal kapcsolatos jogi rendelkezések teljesítésével vagy nem teljesítésével kapcsolatban, ahogyan azokat nemzeti és/vagy európai szinten szabályozzák.

  1. KISKORÚAK HOZZÁFÉRÉSE

Bár a Szolgáltató a Weboldalon keresztül nem bocsát a felhasználó rendelkezésére semmilyen, a kiskorúak számára káros tartalmú elemet, a Szolgáltató mindazonáltal arra ösztönzi a szülőket, hogy megfelelő szülői felügyelet mellett döntsék el, hogy hozzájárulnak-e ahhoz, hogy kiskorú gyermekek hozzáférjenek a Weboldalhoz. A kereskedelmi forgalomban elérhetőek a szülői felügyeletet biztosító védelmi eszközök (például hardver, szoftver vagy szűrőszolgáltatások), amelyek segíthetnek a kiskorúak számára káros anyagokhoz való hozzáférés korlátozásában. A Szolgáltató nem vállal felelősséget az alkalmazásban feltöltött tartalmak milyenségére.

  1. KORLÁTOZOTT FELELŐSSÉGI NYILATKOZAT

(1) A Weboldal, a rajta bemutatott anyagok és a Weboldalon keresztül elérhető szolgáltatások a jelenlegi állapotukban, bármilyen kifejezett vagy hallgatólagos garancia nélkül kerülnek rendelkezésre.

(2) Ön vállal minden felelősséget és kockázatot, amely a Weboldal használatából eredhet. A Szolgáltató semmilyen véleménye, tanácsa vagy nyilatkozata, akár a Weboldalon keresztül, akár más módon történik, nem jogosít fel semmilyen garanciára.

(3) A Szolgáltató nem vállal semmilyen garanciát, jóváhagyást vagy felelősséget harmadik fél által a Weboldalon vagy bármely linken, banneren vagy egyéb reklámon keresztül közzétett vagy kínált szolgáltatásért. A Szolgáltató semmilyen módon nem vesz részt az Ön és / illetve harmadik fél közötti tranzakciókban.

(4) A Weboldal és a Weboldalon bemutatott egyéb anyagok használata az Ön saját felelősségére történik. Az ilyen anyagok letöltéséből eredő, a számítógépében lévő rendszerben okozott károkért vagy adatvesztésért is kizárólag Önt terheli a felelősség.

(5) A Weboldal vagy a Weboldalon közzétett anyagok pontatlanságokat vagy hibákat tartalmazhatnak. Ezen túlmenően a Weboldalon vagy az anyagokon harmadik felek jogosulatlan módosításokat végezhetnek. Bár igyekszünk biztosítani a Weboldal integritását, nem garantáljuk a Weboldalon található információk teljességét és pontosságát.

(6) Ha olyan helyzet áll elő, amelyben a Weboldal teljessége és helyessége kétséges, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk a következő e-mail címen: ugyfelszolgalat@homego.hu, és ha lehetséges, adja meg az ellenőrizendő anyag leírását és a útvonalát (URL), ha az ilyen anyag megtalálható a Weboldalon, valamint elegendő információt ahhoz, hogy felvegyük Önnel a kapcsolatot. Megpróbálunk válaszolni az Ön kéréseire. a lehető leghamarabb, ésszerű időn belül.

  1. FELELŐSSÉGVÁLLALÁS

(1) Az Általános Szerződési Feltételek megsértése, beleértve a Weboldal jogosulatlan használatát is, a felhasználó polgári jogi, szabálysértési vagy akár büntetőjogi felelősségét vonhatja maga után.

(2) Ön megérti és elfogadja, hogy a Szolgáltató kizárólagos belátása szerint és előzetes értesítés nélkül a Szolgáltató továbbra is jogosult korlátozni vagy blokkolni az Ön hozzáférését a Weboldalhoz vagy az általa kínált szolgáltatásokhoz, törölni bizonyos szolgáltatásokat vagy opciókat, megtagadni bizonyos folyamatban lévő vagy jövőbeli szolgáltatások teljesítését, amelyek Önre vagy egy Önnel együttesen eljáró személyre vonatkoznak, ha a Szolgáltató úgy ítéli meg, hogy a Felhasználási Feltételek, a Szolgáltató jogai vagy más látogató jogai sérülnek.

(3) A törvény által megengedett mértékben Ön kifejezetten elfogadja és vállalja, hogy a Szolgáltató, annak munkatársai, beszállítói, alkalmazottai vagy képviselői nem felelősek és nem is fognak felelősséget vállalni Önnel vagy harmadik féllel szemben a Weboldallal vagy a Weboldalon bemutatott anyagokkal kapcsolatos, bármilyen szerződés alapján vagy gondatlanságból eredő eseményekért, következményekért, közvetlen vagy közvetett károkért (beleértve, de nem kizárólagosan az üzleti veszteséget, adat- vagy információvesztést vagy nyereségkiesést).

(4) A szolgáltató a szerződéskötés teljes időtartama alatt garantálja a kínált szolgáltatások megfelelő működését. Így a Szolgáltató minden szükséges technikai és szervezési intézkedést megtesz annak érdekében, hogy magas szintű adatbiztonságot és titkosságot biztosítson, még külső fenyegetések (pl. kibertámadások) esetén is.

  1. HIRDETÉS

(1) A HOMEGO hírleveleket a Szolgáltató akkor küldi el, amikor a felhasználó regisztrál vagy a rendszergazda regisztrálja az Alkalmazásban.

(2) A regisztrált felhasználók telefonon és e-mailben is megkereshetők a HOMEGO szolgáltatásainak és ajánlatainak ismertetése céljából.

(3) A hozzájárulás bármikor visszavonható a ugyfelszolgalat@homego.hu címre küldött e-mailben. A hozzájárulás visszavonására vonatkozó utasítások a HOMEGO által küldött e-mailekben lesznek elérhetők.

(4) A hírlevelek fogadásáról való lemondás nem jelenti a Felhasználási feltételek elfogadásáról való lemondást.

  1. A WEBOLDAL ELÉRÉSE. HOGYAN VÁLHATOK ÜGYFÉLLÉ?

(1) Bármely természetes személy, aki az Alkalmazást böngészi, vagy hozzáfér az Alkalmazáshoz, és a rajta lévő tartalmat nézi meg anélkül, hogy fiókkal és jelszóval kellene hitelesítenie magát, a FELHASZNÁLÓ minőségét megszerzi.

(2) Javasoljuk azonban, hogy egy fiókkal jelentkezzen be egy e-mail címen és jelszón keresztül, hogy teljes mértékben élvezhesse a HOMEGO társasházkezelő rendszer használatának minden előnyét az Ön otthonával kapcsolatos kiadások és kifizetések kezelése céljából.

(3) Továbbá, a HOMEGO társasházkezelési rendszer összes lehetőségének kihasználásához szükséges, hogy a Társasház ezt az alkalmazást használja a Társasház kezelésére, a kifizetések teljesítésére, a Társasház pénzeszközeinek kezeléséről való tájékoztatásra, valamint az egyes lakások helyzetéről az Alkalmazáson keresztül.

(4) Ön akkor válhat a HOMEGO ügyviteli rendszer ÜGYFELÉVÉ, ha Ön egy társasház ügyintézője, vagy olyan cég ügyintézője, amelynek tevékenységi tárgya kizárólag a társasházak területe, vagy amelynek fő tevékenysége a díjszabáson vagy szerződésen alapuló épületek kezelése, és amely műszaki ügyviteli, számviteli és pénztári tevékenységet végez.

  1. ELÉRHETŐ SZOLGÁLTATÁS:

INGYENES a regisztrációtól számított 2 évig, ezt követően a díjszabás: 20 Ft + ÁFA / albetét / hónap

  1. HOGYAN SZERZEK EGY FIÓKOT AZ ALKALMAZÁSBAN?

Ahhoz, hogy a társasházkezelő vagy a lakó használni tudja a HOMEGO kezelőrendszert, a következő lépésekkel létre kell hoznia egy fiókot:

1) FIÓK LÉTREHOZÁSA:

  • Lépjen be az alkalmazásba vagy a weboldalra (menjen a „Bejelentkezés” részhez). Ha már rendelkezik fiókkal a HOMEGO platformon, adja meg a kiválasztott e-mail címét és jelszavát, majd a „Bejelentkezés” gomb megnyomásával bejelentkezhet fiókjába.
  • Új fiók létrehozásához lépjen a „Fiók létrehozása” részre, és töltse ki az összes üres mezőt a kért adatokkal, azaz e-mail cím, vezetéknév, utónév, jelszó, jelszó megerősítése.
  • A fiók létrehozásával Ön köteles tudomásul venni és elfogadni az Általános Szerződési Feltételeket.
  • A művelet befejezéséhez kattintson a „Fiók létrehozása” gombra.

2) A felhasználó regisztrációja a társasházkezelő által

  • A lakók alkalmazásban történő regisztrációjának egyszerűsítése érdekében a társasházkezelő a „Lakói hozzáférés kezelése” részben regisztrálhatja a lakók e-mail címét.
  • A regisztráció célja, hogy a lakók e-mailben megkapják a társasház havi számláit és a társasház értesítéseit.
  • Az e-mail cím regisztrálásakor a regisztrációval kapcsolatos minden információt elküldünk a lakónak az e-mail címre. Egy jelszót is létrehoznak és elküldenek neki, amellyel hozzáférhet az otthon összes információjához.
  • A kiküldött e-mail tartalmazza azokat az információkat is, amelyeken keresztül a lakó kérheti az összes személyes adat törlését a platformról, amennyiben nem ért egyet vagy nem adta beleegyezését a regisztrációhoz.
  • A társasházkezelő által az alkalmazásban történő regisztráció nem jelent semmilyen kötelezettséget a felhasználó számára a platformunkkal szemben.
  1. LAKÓI FELHASZNÁLÓ KEZELÉSE

1) HOGYAN LEHET ELÉRNI A HOMEGO ALKALMAZÁST? Többféle módon is elérhető: létrehozhat egy új fiókot az alkalmazásban, vagy bejelentkezhet az alkalmazásain keresztül.

2) HOGYAN TUDJA KEZELNI AZ OTTHONÁT?

  1. Hogyan adhatja hozzá otthonát a HOMEGO rendszerhez?

Ha az Ön társasházkezelője / közös képviselője a HOMEGO alkalmazás ügyfele lett, akkor a fiókjával bejelentkezik az alkalmazásba. Miután bejelentkezett a fiókjába. A következő lépéseket fogja elvégezni:

  • A bal oldali menüben lépjen a „Albetétek / Albetétek” részre.
  • Adja meg a lakás kódját, a társasházkezelőtől, közös képviselőtől rendszergazdától vagy más, a lakásban regisztrált lakótől kapott kódot.
  • Kattintson a „Hozzáadás” gombra az otthoni regisztrációs folyamat befejezéséhez.
  1. Hogyan lehet törölni egy otthont a HOMEGO rendszerből?

Miután bejelentkezett a fiókjába. A következő lépéseket kell elvégeznie:

  • A bal oldali menüben lépjen a „Albetétek” részre.
  • A lakás neve mellett kattintson a „Törlés” gombra. A lakás törlése automatikusan kiváltja a kódváltozást, amely a „Lakások” részben elérhető a még lakói jogokkal rendelkező felhasználók számára.
  1. Hogyan használja a HOMEGO alkalmazást otthonában?

Egy lakás kezeléséhez a mellette lévő menü „Albetétek” részébe kell belépnie.  Ebben a részben információkat talál a lakásokról, az azokhoz és a lakásokhoz jogokkal rendelkező felhasználókról, valamint a társasházról, a társasházkezelőről és a számvizsgálóról . 

A bal oldali menüben a következő opciókat találja az otthona kezeléséhez:

  • Értesítések
  • Folyószámla
  • Folyószámla előzmények
  • Mérőórák
  • Mérőórák fogyasztási előzmények
  • Albetétek

Az „Értesítések” részben különböző üzenetek fogadására és olvasására lesz lehetőséged.

Ezeknek három fajtája van:

1) A társasházi üzeneteket a társasházkezelő / közös képviselő / könyvelő küldi. Ezek az alkalmazáson belül is láthatóak, a Értesítések szakaszban. Ezen üzenetek célja a társasházkezelő és a lakók közötti kommunikáció megkönnyítése. Rajtuk keresztül a rendszergazda különböző bejelentéseket tehet, például a közgyűlésekről vagy a költségek kifizetésének időpontjáról.

2) A rendszerriasztások az alkalmazásunk által automatikusan generált értesítések, amelyek a következő esetekben lépnek működésbe:

  1. A társasházkezelő törli a számlálót.
  2. egy lakó törlésre/hozzáadásra kerül egy lakásban;

Egy mérőeszköz törlésekor a „Mérőórák leolvasása” részben egy tájékoztató üzenetet láthat. Emellett a rendszergazda kiválaszthatja a lakók egy kis csoportját, amelynek üzenetet küld (pl. egy bizonyos lépcsőház vagy bizonyos lakások).

3) A platform értesítések a Szolgáltatótól érkező üzenetek, amelyeken keresztül Ön értesülhet a Weboldallal kapcsolatos legfrissebb hírekről.

Annak beállításához, hogy mely értesítéseket szeretné e-mailben megkapni, menjen a profiloldalára, az „Értesítési beállítások” részbe, és jelölje be/letörölje a kívánt opciót, majd kattintson a „Mentés” gombra. Ezt a lehetőséget közvetlen e-mailben is megkaphatja.

A „Folyószámla” részben lehetősége lesz arra, hogy valós időben megtekinthesse a költségtáblázat elektronikus formáját, amely az otthonához kapcsolódó lépcsőház hirdetőtábláján jelenik meg. Pontosabban, ezen a lehetőségen keresztül megtekintheti:

  • a közzétett költségtáblázathoz kapcsolódó hónap;
  • a költségtáblázat megjelenítésének időpontja;
  • a közzétett költségtáblázatban meghatározott költségek kifizetésének esedékessége;
  • az Ön otthonára vonatkozó információk, nevezetesen az Ön neve, a tulajdonos keresztneve/utóneve, a lakás címe, a lakásban tartózkodó személyek száma, a lakás hasznos területe, a lakás fűtött területe;
  • a lakással kapcsolatos költségek alakulását a költség megnevezésének részletezésével, illetve hideg víz, meleg víz, villany, ügyintéző, szaniter, takarítás, kaputelefon stb. a költségek megosztásának módjával, illetve személyenként, lakásonként, mértékegységre vetített költséggel, a költségek forintban kifejezett összegével és értékével, valamint a hátralékok és bírságok helyzetével.

A „Folyószámla előzmények” részben lehetősége lesz arra, hogy valós időben megtekinthesse az otthonának kronologikusan bemutatott elszámolási lapját, a hátralékok és büntetések kiszámítását, valamint egy grafikon, amely a lakásáért havonta esedékes költségek növekedését vagy csökkenését mutatja be, hogy pontos nyilvántartást kapjon a Társasház kiadásaira elkülönített költségvetéséről.

A „Mérőórák” részben lehetősége van megadni a háza vízmérőinek indexeit, hogy azokat a rendszergazda feldolgozhassa. Annak érdekében, hogy az indexek havonkénti bevezetése egyértelműen rögzíthető legyen, bevezették az állapotok fogalmát, és ezzel kapcsolatban a következőket kell figyelembe venni:

  • Nincs megadva – olyan mérőórák, amelyek indexeit a lakó vagy a rendszergazda nem adta meg az adott hónapban;
  • Lakó által megadott – olyan mérők, amelyek indexeit a lakó megadta, de a rendszergazda még nem dolgozta fel;
  • Társasházkezelő által megerősített – olyan mérők, amelyek indexét az ügyfél jelentette, és a rendszergazda nem változtatta meg a jelentett leolvasást;
  • Becsült fogyasztás – olyan fogyasztásmérők, amelyek indexét a rendszergazda becsülte meg, az aktuális indexet a lakó nem jelentette;
  • Bevezetett rendszergazda – azok a mérőórák, amelyek indexeit a rendszergazda a lakók által ezen alkalmazástól eltérő módon tett bejelentést követően vezette be;
  • Admin leolvasott – azok a mérők, amelyek indexeit a társasházkezelő vagy egy illetékes hatóság ellenőrizte és a rendszergazda bejegyezte az alkalmazásba;

Ezeket a mechanizmusokat azért hozták létre, hogy javítsák a vízfogyasztás kezelésének átláthatóságát. A lakók nem adhatnak meg olyan számlálókhoz tartozó leolvasásokat, amelyeket a rendszergazdák az aktuális hónapban dolgoztak fel, mivel az aktuális index mező ki van kapcsolva.

Egy felhasználó által a kezeléshez regisztrálható lakások száma NEM korlátozott.

Hogyan adhatsz indexet a számlálóidhoz? A teendő lépések:

  1. Az aktuális index megadásához lépjen a lakói oldal menü „Mérőórák” szakaszába.
  2. Írja be a mérő indexét az „Aktuális óraállás” mezőbe.
  3. Ellenőrizze a „Fogyasztás” mezőt.
  4. Nyomja meg a „Mentés” gombot.

A „Mérőóra fogyasztás” részben lehetőséged lesz arra, hogy időrendi sorrendben megnézd a fogyasztási előzményeket, mind a melegvízmérő, mind a hidegvízmérő esetében, a „Fürdőszoba” és a „Konyha” helyiségekhez kapcsolódóan, valamint a teljes fogyasztást. Hozzáférhet egy grafikonhoz is, amely a melegvíz- és/vagy hidegvíz-fogyasztás növekedésének vagy csökkenésének áramlását mutatja minden egyes hónapra vonatkozóan, hogy nyilvántartást vezethessen otthona vízfogyasztásáról.

  1. A RENDSZERGAZDA ÁLTALI SZÁMLAKEZELÉS

1) HOGYAN LEHET ELÉRNI A HOMEGO ALKALMAZÁST? Többféle módszer áll a rendelkezésére: létrehozhat egy új fiókot a Weboldalon, vagy bejelentkezhet az alkalmazásain keresztül.

2) HOGYAN TUDJA KEZELNI A TÁRSASHÁZAKAT?

Az „Társasház kezelése” részen belül ki kell választania, hogy mely társasházakat (amennyiben több társasházat is kezel) kívánja működtetni. Miután kiválasztotta az adott Társasházat, amelyben dolgozni szeretne, a bal oldalon egy menü jelenik meg a következő lehetőségekkel:

  • Értesítések
  • Bevételek / Kiadások
  • Számlák
  • Előírások
  • Mérőórák
  • Jelentések
  • Beállítások

Az „Értesítések” részben lehetősége van üzeneteket írni a Társasháznak, vagy a Társasházon belüli egyes lépcsőházaknak, vagy a Társasházon belüli egyes lakásoknak vagy egy Ön által előre meghatározott csoportnak.

Lehetősége lesz az Ön által írt üzenetek láthatóságát is beállítani.

A kívánt üzenetet a „Új üzenet hozzáadása” nevű szövegdobozba írja, és miután beállította a címzettet/ címzetteket, valamint a láthatóságot, a „Közzététel” gomb megnyomásával elküldheti azt.

A „Bevételek / Kifizetések” részben lehetősége lesz arra, hogy a lakók által a Társasháznak fizetendő kiadásokkal kapcsolatos különböző összegek kifizetéséről szóló bizonylatokat (nyugtákat) állítson ki. Rendelkezésére áll egy elektronikus formátumú „Kassza nyilvántartás” is, amely lehetővé teszi az Ön által kiállított összes bizonylat kezelését.

Az oldal tetején középen megnyíló ablakban gyorsan megtekintheti a könyvelési helyzetet: Banki egyenleg / Gyűjtési egyenleg / Teljes egyenleg.

Az „Előírások” részben lehetősége van beállítani havi szinten az előírásokat, meghatározva annak minden kritériumát és részletét.

A „Mérőórák kezelése” részben lehetősége lesz kiválasztani azt a lakást, amelyre vonatkozóan a mérőórák előzményeivel kapcsolatos információkat tartalmazó helyzetet szeretnél megjeleníteni. Lehetősége lesz arra is, hogy a Társasházakon belül minden egyes lakás mérőórák fogyasztását feldolgozza, az egyes hónapok mutatóinak nyomon követésével.

A „Jelentések” részben lehetőséged lesz valós időben megtekinteni:

  • Az egyesület kimutatása – megmutatja az eszközök és források egyenlegének helyzetét;
  • Lakáslapok – megmutatja az egyes lakások egyenleghelyzetét;
  • Alapnyilvántartások – megmutatja az Ön által megadott egyes alapok egyenlegének állapotát.

A „Konfiguráció” részben lehetőséged lesz a megtekintésre és a kezelésre:

  • Lakói hozzáférés kezelése – az egyesület minden egyes lakójének és a hozzá tartozó kódnak a listájából áll;
  • Általános beállítások – a Tulajdonosok Egyesületének általános adatait tartalmazza;
  • Albetétek – lehetőséget biztosít az Ön által a HOMEGO nyilvántartási rendszerben megadott minden egyes blokk konfigurálására;
  • Albetétek csoportjainak beállítása – különböző csoportokat lehet alkotni;
  • Partnerek – lehetősége van arra, hogy a partnereket rögzítse.
  1. A SZERZŐDÉS MEGKÖTÉSE

(1) Ahhoz, hogy hozzáférhessen a HOMEGO menedzsment rendszerhez, valamint hogy teljes mértékben élvezhesse a rendszer összes lehetőségét, szükséges, hogy Ön és a Szolgáltató között a jelen szerződés Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) formájában létrejöjjön.

(2) A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy az egyes ügyfelek által választott Előfizetési csomagnak megfelelően más típusú szerződéseket kössön a felhasználókkal.

(3) Ez a szerződés a következők miatt jön létre:

  • fiók létrehozása vagy hitelesítés a Weboldalon a 13-as pontban,
  • tudomásul veszi és elfogadja az Általános Szerződési Feltételeket,
  • a HOMEGO alkalmazáshoz való hozzáférés megerősítése és
  • Az ügyintézők számára: a Szolgáltató ajánlatának az Ügyfél általi elfogadásáról szóló, e-mailben történő közlés a Szolgáltató képviselője által a fenti első 3 lépés elvégzése után az Ügyféllel való kapcsolatfelvétel eredményeként küldött adatok egyszerű továbbításával egy Társasháznak.

(4) A szerződés megkötése érdekében Ön köteles helyes, teljes és valós adatokat szolgáltatni.

(5) A szolgáltató a megadott elérhetőségek bármelyikén, a rendelkezésére álló/megállapodása szerinti bármely eszközzel felveheti Önnel a kapcsolatot, bármely olyan helyzetben, amikor szükséges a kapcsolatfelvétel.

(6) A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy az egységdíjat egyoldalúan, akár a Futamidőn belül is módosítsa. A Szolgáltató köteles a díjmódosításról a Megrendelőt írásban értesíteni, legalább 30 nappal a módosított díj bevezetése előtt.


(7)
A Szolgáltató vállalja, hogy az Ügyfelet írásban értesíti a Szoftver funkcionalitását vagy működését érintő változásokról, legalább 30 nappal az aktiválás/hatályba lépés időpontja előtt.

 

  1. A RENDSZER TELJES FUNKCIONALITÁSSAL VALÓ MŰKÖDTETÉSE

Annak érdekében, hogy a HOMEGO alkalmazás a Weboldalon keresztül maximálisan működjön, javasoljuk, hogy a webböngészők legújabb verzióját használja – legalább a 10-es verziót, a Chrome-ot és a FireFoxot.

  1. A LAKÓ ÁLTALI FIZETÉS
  2. Kártyás fizetés

(1) Miután az Ön társasházának ügyintézője a HOMEGO alkalmazás Ügyfelévé vált, a következő lépésekkel bejelentkezik a Honlapra a fiókjával:

  • A bal oldali menüben lépjen be az „Otthon kezelése” részbe, majd az „Online fizetés” alfejezetbe – ahol megjelenik a fizetendő összegek állapota, valamint a lakásához kapcsolódó, már teljesített kifizetések;
  • A Társasháznak járó költségek kifizetéséhez a következő legördülő táblázatot tekintheti meg: Költség típusa, Ki nem fizetett összeg, Kifizetendő összeg;
  • Ha teljes vagy részleges befizetést szeretne teljesíteni, akkor a Teljes befizetés nevű mezőbe írja be a befizetni kívánt összeget;
  • Az összeg beillesztése után automatikusan végrehajtódik az Összesen megbízással nevű számítás, ami azt jelenti, hogy a Tulajdonosok Szövetségének fizetendő díjakkal kapcsolatos összeghez hozzáadódik egy 1,4%-os százalékos arány. – amely az Ön által befizetett összegből kiszámított százalékos arányt jelenti, amely a meghatalmazás szolgáltatásaként esedékes összeget jelenti;
  • Ez a kötelező szolgáltatás magában foglalja a fizetések feldolgozásához és a Tulajdonosok Szövetsége számára történő biztonságos átutalásához szükséges költségeket. A szolgáltatással kapcsolatos bármilyen kérdéssel forduljon a Szolgáltatóhoz.
  • Miután elolvasta a fizetendő teljes összeget, lépjen a „Fizetés” gombra, és átkerül a Barion fizetési platformjára;
  • A fizetési platform oldalán megjelennek a Szolgáltató adatai és a kifizetendő teljes összeg. Az űrlapon a következő adatokat kell kitöltenie:
  • Annak a kártyának a száma, amellyel a fizetést teljesíti;
  • A kártya lejárati dátuma (hónap és év);
  • Kártya típusa;
  • A kártyatulajdonos neve (ahogyan az a kártyán szerepel);
  • Biztonsági kód (3 számjegy, a kártya hátuljára írva).
  • Miután kitöltötte ezeket az adatokat, nyomja meg a „Fizetés” gombot, és egy olyan üzenet jelenik meg, mint például „A fizetés sikeresen megtörtént!”. A fizetési bizonylatot is elküldtük Önnek e-mailben”;
  • Ön kap egy e-mailt, amelyben visszaigazoljuk a befizetést, annak összegét, a lakást, amelyre a befizetést teljesítette, valamint a befizetés regisztrálásának dátumát;
  • Ha nem adja meg a platform által megkövetelt összes adatot, az online fizetés nem lesz lehetséges.

(2) Online fizetés esetén a Szolgáltató nem felel/nem felelhet a fizető félnél felmerülő egyéb többletköltségekért, beleértve, de nem kizárólagosan a kártyáját kibocsátó bank által alkalmazott valutaváltási díjakat, ha a kibocsátó pénzneme eltér a forint pénznemtől.

(3) Az árat, a fizetési módot és a fizetési határidőt az Ön Apartmanjának szentelt rész tartalmazza.

(4) A tranzakciók biztonsága érdekében a Szolgáltató az online fizetéshez a Barion által kínált szolgáltatásokat veszi igénybe. A fizetésre elfogadott kártyák a VISA és MASTERCARD logóval ellátott kártyák. Az ilyen fizetésekért nem számítanak fel külön díjat.

(5) A kifizetések kizárólag nemzeti valutában – forintban – történhetnek.

  1. Online fizetés a Barionon keresztül

(1) A fizetési oldalon válassza a Barion általi fizetés lehetőséget.

(2) Az ilyen típusú fizetések díja ezen az oldalon tekinthető meg: https://www.barion.com/hu/dijak-es-feltetelek/.

(3) Kövesse és töltse ki a partnerünk, a Barion által megadott teljes fizetési folyamatot.

(4) A befizetett pénzt átutalják az egyesületnek, és automatikusan levonják az Ön egyenlegéből.

(5) A tartozások a legrégebbiekkel kezdve törlődnek, beleértve a büntetéseket is.

  1. A FELEK KÖTELEZETTSÉGEI
  2. A szolgáltató:
  • Kötelezettséget vállal arra, hogy biztosítja az Ügyfél számára a szerződött Előfizető valamennyi szolgáltatásához való hozzáférést, nevezetesen: INGYENES a regisztrációtól számított 2 évig, ezt követően a díjszabás: 20 Ft + ÁFA / albetét / hónap, az Általános Szerződési Feltételek 12. fejezetében részletezettek szerint.
  • Az Ügyfél személyes adatainak az általános adatvédelmi rendelet szabályainak megfelelő feldolgozására vonatkozó kötelezettség;
  • Kötelezettség az Ügyfél által kért minden lényeges információ átadására az Ügyfélnek.
  1. Ügyfél:
  • A jelen Általános Szerződési Feltételek betartásának kötelezettsége;
  • A Szolgáltató weboldalán található Személyes adatok kezelésére vonatkozó irányelvek, illetve az Adatvédelmi irányelvek és a Sütikre vonatkozó irányelvek megismerésének kötelezettsége;
  • A HOMEGO alkalmazás használatának kötelezettsége, a jelen Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) rendelkezéseivel, valamint a Weboldalon bemutatott utasításokkal összhangban;
  • Kötelezettséget vállal arra, hogy az általa választott csomag előfizetéséhez kapcsolódó árat teljes egészében és időben megfizeti.
  1. A SZEMÉLYES ADATOK VÉDELME

A személyes adatok feldolgozásával kapcsolatos további részletekért, valamint az Önt megillető jogokért kérjük, tekintse meg az Adatvédelmi szabályzatot és a Sütikre vonatkozó szabályzatot.

  1. ALKALMAZANDÓ JOG ÉS JOGHATÓSÁG

(1) A Weboldal bármilyen módon történő használatára és az azon keresztül elérhető szolgáltatásokra a magyar jog az irányadó.

(2) A Weboldal használatából eredő vagy azzal kapcsolatos, valamint a Weboldalon keresztül elérhető szolgáltatásokkal kapcsolatos vitákat békés úton kell rendezni, vagy ha ez nem lehetséges, a vitákat a Budapesten működő illetékes magyarországi bíróságok elé kell terjeszteni rendezésre.

  1. A SZERZŐDÉS FELMONDÁSA

(1) A szerződés megszűnik:

  1. a) a végrehajtás révén;
  2. b) a határidő túllépésével;
  3. c) a Felek megállapodása alapján;
  4. d) egyoldalú felmondás esetén;
  5. e) felmondás esetén;

(f) a felek megszűnésekor a törvény szerint;

  1. g) a teljesítés teljes és véletlenszerű lehetetlensége esetén (vis maior, véletlen esemény vagy más, ezekhez hasonló esemény);
  2. h) a törvényben meghatározott egyéb esetekben.

(2) A Megállapodás megszűnésekor a Weboldal használatának joga azonnal megszűnik, és Ön köteles megsemmisíteni a Weboldalról szerzett összes anyagot és azok minden másolatát.

(3) A Honlaphoz való hozzáférés és a Honlap használata előzetes értesítés nélkül megszüntethető.

(4) A szolgáltatónak jogában áll deaktiválni vagy törölni a hozzá kapcsolódó összes kapcsolódó információt és fájlt és/vagy az ilyen információkhoz vagy fájlokhoz való további hozzáférést, amelyek közvetlenül vagy közvetve Önt érintik.

  1. VIS MAIOR

(1) A vis maior olyan külső eredetű, rendkívüli, teljesen kiszámíthatatlan és elháríthatatlan jellegű körülmény, amely bármelyik Fél ellenőrzési körén kívül esik, nem az ő hibájából következik be, és amely lehetetlenné teszi a Szerződés teljesítését, és megszünteti a szerződéses felelősséget.

(2) Így egyik fél sem felel a jelen szerződésben vállalt kötelezettségek teljes vagy részleges nem teljesítéséért vagy késedelmes teljesítéséért, ha a nem teljesítést vagy késedelmet vis maior esemény okozta.

(3) A szerződés teljesítése a vis maior bekövetkezésének időtartamára felfüggesztésre kerül, a vis maior bekövetkezéséig esedékes jogok és kötelezettségek sérelme és hatása nélkül.

(4) A vis maiorra hivatkozó Fél köteles a másik Felet a bekövetkezéstől számított legfeljebb 5 (öt) napon belül írásban tájékoztatni annak azonosításáról, és minden szükséges lépést megtenni a következmények korlátozása érdekében.

(5) Ha a vis maior a szerződés teljesítésének teljes ellehetetlenülését határozza meg, vagy a Felek becslése szerint a szerződés időtartamának felénél hosszabb ideig fog fennállni, bármelyik Fél jogosult a másik Felet értesíteni a szerződés automatikus felmondásáról, anélkül, hogy a Felek kártérítési igényt támaszthatnának.

  1. KÖZLEMÉNYEK

A Felek közötti bármilyen értesítés/közlés akkor tekinthető érvényesen teljesítettnek, ha azt a másik Félnek a jelen szerződésben megadott e-mail címre küldik, illetve a Szolgáltató esetében: ugyfelszolgalat@homego.hu, az Ügyfél esetében pedig az általa a fiók létrehozásakor megadott e-mail címet használja.

  1. EGYÉB ZÁRADÉKOK

(1) A szerződést a Polgári Törvénykönyv és a vonatkozó jogszabályok erre vonatkozó rendelkezései egészítenek ki.

(2) A szerződés a felek akaratát képviseli, és hatályon kívül helyezi a felek közötti, a szerződés megkötése előtti vagy utáni szóbeli megállapodást. A szerződés csak a Felek egyetértésével, kiegészítések megkötésével módosítható.

(3) Abban az esetben, ha a Szerződés egy vagy több kikötése alkalmazhatatlanná válik, a többi szerződéses kikötés érvényes marad, a Szerződés teljesítését ez a helyzet nem érinti. Ilyen esetben a Felek szükség esetén a semmis vagy érvénytelen kikötést a Szerződés tárgyának, az erre vonatkozó jogszabályi rendelkezéseknek és a Felek akaratának megfelelő új kikötéssel helyettesíthetik.